Cumpărare / Comandă

Produsele şi serviciile magazinului apar în partea sus și stângă a paginii.
Produsele sunt încărcate cu 2 fotografii de diferite mărimi. La executarea fotografiilor de produse ne-am străduit să asigurăm o rezoluţie mare a imaginilor pentru o mai bună vizibilitate. Dând click pe fotografia de mărime redusă, fotografia va apărea afişată panoramic. Vă rugăm să aveţi răbdare dacă imaginea se încarcă lent, dar dacă totuşi nu veţi putea atinge produsul, măcar să fie totul bine vizibil. La afişarea produselor am încercat să redăm cât mai exact culorile reale, însă din cauza diferitelor setări ale monitoarelor utilizatorilor, pot apăra totuşi mici diferenţe.

Preţurile afişate lângă mărfuri sunt preţuri brute (TVA inclus), cu amănuntul, în Lei.

Preţul produsului variază în funcţie de mărime. Dacă aţi ales mărimea potrivită, preţul se va modifica în conformitate cu aceasta.

În cazul produselor din promoţii, apare în mod vizibil preţul vechi şi cel nou.

Dacă v-a plăcut ceva, trebuie doar să adăugaţi în coş articolul dorit alegând mărimea potrivită şi numărul de bucăţi. La adăugarea produselor în coş, vi se va comunica dacă acesta s-a realizat cu succes.

Accesând meniul "Coş", veţi putea verifica în continuu conţinutul coşului. Dând click pe imaginea produsului, veţi vedea din nou imaginea de mărime mare.

Putem onora comenzile doar în limita stocului disponibil. Astfel, dacă Dvs. aţi adăugat acum în coş o cantitate care depăşeşte stocul disponibil (de ex. există 1 buc. în stoc, iar Dvs. aţi introdus 2 buc.) în "Coş", va apărea în roşu un mesaj de atenționare.

Dacă, în timpul efectuării cumpărării, stocul s-a modificat la 0 (s-a epuizat), va apărea în roşu un mesaj de atenționare. În acest caz, produsul trebuie scos/şters din coș. Dacă Dvs. veţi ignora acest lucru, nu veţi putea trimite comanda.

Important! Se poate întâmpla ca în timpul efectuării cumpărării stocul nostru de mărfuri să se modifice / din cauza altor cumpărări, efectuate simultan, în paralel cu cumpărarea cu Dvs. Dacă în câmpul "Număr de bucăţi" cifra afişată se modifică oricând în roşu, acesta înseamnă, că stocul nostru de mărfuri s-a schimbat, astfel există mai puţine produse în stoc decât cele adăugate în coş de Dvs. În acest caz, trebuie să efectuaţi paşii menţionaţi mai sus. Comanda poate fi trimisă numai în cazul în care nu există cifre în roşu!

În cazul în care aţi finalizat lista, tot aici mai este nevoie de câteva setări: trebuie să selectaţi cum doriţi să primiţi marfa (prin livrare la domiciliu). Dacă doriţi să comunicaţi orice informaţii referitoare la livrare, fie nouă, fie curieratului, veţi putea face acest lucru în spaţiul rezervat în acest scop.

Noi vom trimite confirmarea primirii comenzii la adresa Dvs. de e-mail. Aceasta va cuprinde lista produselor comandate, suma totală a cumpărării, la care se va adăuga preţul de livrare în cazul în care aţi ales opţiunea de livrare la domiciliu. Dvs. veţi putea verifica corectitudinea adresei de livrare şi de facturare specificate. În cazul în care în mesajul de confirmare veţi observa date greşite, vă rugăm să ne comunicaţi acest lucru cât mai urgent!

Atenţie! În timpul activităţii noastre de până acum, s-a întâmplat de mai multe ori că nu am putut comunica utilizatorilor noştri mesajele noastre sau chiar codul de înregistrare necesar pentru autentificare. Acest lucru poate fi cauzat de faptul că contul de e-mail al clientului s-a umplut sau prin filtrarea mesajelor acesta a ajuns în contul spam. Din acest motiv, vă rugăm ca la înregistrare să adăugaţi adresa noastră - info@scamp.ro – în lista "expeditorilor de încredere" în sistemul Dvs.

Despachetarea comenzilor ia timp, astfel vă rugăm să aşteptaţi neapărat anunţul nostru!

Înapoi